[Oboy vilket vackert väder... ]
 
 
Vilken helg .. så bortskämda vi varit med ljuvligt väder! 
Idag började jag min söndag med en härlig morgonpromenad i över 1,5 timme med en vännina. 
en riktigt bra start på ens dag 
och slå två flugor i en smäll med att rasta hundarna. 
I em tog jag och barnen oss in till Lund 
7,5 km promenad i skön sol! 
Vi har ju en perfekt cykelväg att följa från småstaden in till stan.
Väl framme var det Tivoli i stan så ena svågern och kusinen joinade oss 
Mannen har ju två dagar i rad varit nere i vårt nya hus och fixat inför dranäring och renovering 
plöjt bort lite träd och annat på tomten! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu två kvällar i rad har jag komponerat ihop två somrigt goda sallader till det grillade 
igår en halloumisallad med jordgubbar/mynta/valnötter 
och ikväll en melon/fetaost och granatäpplesallad. 
Så fräscht ist till det grillade köttet eller kryddstarka korvar. 
 
För en vecka sedan var familjen och jag iväg på Big Bowl i Malmö och hade familjemys 
 
 
Är ju så roligt med bowling och hela familjen samlad. 
Kvalitetstid när den är som bäst. 
Efteråt gick vi och åt på TGI Fridays 
 
 
 
Ett ställe som kan det där med burgare 
jag är ett stort fan av deras med ädelost i .. 
har ni inte testat sä rekommenderar jag er till nästa gr! 
 
Men nu lider denna helgen snart till sitt slut 
så blir en stund i soffan och se ngn film! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej