Veckan har gått i ett nafs ... 
 
Fredag igen och denna veckan har gått så fort! 
Min förkylning har dessvärre Hållt i sig så träningen jag tänkt och hade bokat fick jag avboka 
för att istället ta ett mindre pass på hemmaplan i källaren. 
MEN 
nästa vecka är det dags igen.. 
 
###
 
Vårt hus kommer idag ut på Hemnet och jag börjar nu verkligen känna 
oj oj ... 
det kommer vankas öppen visning nästa vecka är det tänkt 
och vi håller på mkt med arkitekt, bygglov, byggarb vid sidan om! 
Stort projekt inför vår framtid - samtidigt som det kommer bli bra så vet man ju att det tar sin tid! 
Vi är iallafall rörande överens över utbyggnad, fasad och interiör inomhus av golv, kök, kakel och klinker 
så vi är en bra bit på väg. 
 
 
 
Igår kväll var jag över på ett möte med en driven inspiratör 
och vi enades om ett roligt samarbete framöver. Till våren blir det aktuellt i största bemärkelse. 
Jag kommer fokusera på en del av deras produkter och delge er detta i bloggen 
ni kommer få tips, recept och möjligheten att få prova produkten själv 
och jag kommer bara rekommendera produkter som jag själv anser är bra .. 
Spännande!!! 
 
Jag blev boostad av en rejäl och hälsosam fika 
och sen satte våra planeringar igång - 
events/hälsoprodukter/träning/matrecept mm 
 
 
Spenat/ingefära shot - Vaniljprotein smoothie - chaipudding 
 
Men nu kickar vi igång fredagen - den bästa dagen på veckan enligt mig 
för då vankas snart helgen 
och denna helg vankas en rolig sak med vänner och självaste melodifestivalen drar ju även igång 
yes yes .. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej