hej hopp ... 
 
kall februari morgon med snö utanför 
brrr 
Hade varit skönt att ligga kvar under det varma täcket. 
 
Jag kom äntligen iväg igårkväll på mitt Sh’bam pass efter stångats med en dunderförkylning med halsont i tre veckor. 
Så skön känsla efteråt och vilken ny energi man får. 
Nu hoppas jag att detta håller i sig minsann 
så jag kan hålla vid träningen två gr i veckan som innan. 
 
Vårt hus har ju kommit ut på Hemnet nu och till helgen vankas det visning. 
 
 
 
Känns klart vemodigt detta men allt har en mening 
och att komma till Lund igen där våra liv en gr startade 
och till ett hus som nu ska byggas ut och fixas med till att bli ngt vi önskar - kan inte bli bättre 
I augusti är det tänkt att flyttlasset ska gå och då har vi en semester där imellan där vi kan fixa med det sista, packa och flyttstäda. 
Barnen kommer få nära o bra till sin skola och jag har 10-15 min med bil och buss till jobb. 
Så allt sådant är ett extra plus ⭐️ 
Och det bästa - vi behöver inte byta aktiviteter iheller åt barnen då vi bor så nära :) 
 
 
 
Men nu kickar vi igång tisdagen 
och i em möter jag upp en energisk, positiv discokula 
som jag fört ett samarbete med 
och om två veckor håller vi i ett gemensamt 
Lyxevent här i småstaden 
med fokus på hälsa och skönhet 
 
SAMARBETE
( jag kommer blogga en del framöver om olika produkter som bars, proteinpulver, vitaminer och en och annan hudvårdsprodukt som är MINA favoriter - jag kommer delge er recept och är man nyfiken på produkten sedan så ordnar jag givetvis så man kan köpa den med) 
 
 
 
Jag har bjudit in nga andra bloggare och nga vänner på det kommande eventet
som ska få ta del av detta 
och är detta uppskattat får det ev bli ett nytt efter sommaren igen .. 
( Goodiebags, bubblor och en lyxig kväll med fokus på dig själv ...)
 
 

Kommentera

Publiceras ej