[Ny Vecka och Nya Tag] 
 
 
helgen går verkligen fort och framför allt när man har en massa roligheter på sin agenda. 
Igår söndag var dock en skön ”slappedag” 
en sådan MÅSTE man ju också ha! 
Vi fick en spontan fikastund med ett par vänner i ngn timme och hann sedan både med tvätt, lite städ och slappa i soffan .. 
Så som en söndag för mga säkert ser ut! 
 
Men.. nu är det en ny vecka och nya tag
och vi går minsann in i mars månad senare i veckan och mot våren :) 
Underbart! 
Lite vårsol, fåglar som drillar, snödroppar och vintergäck i rabatterna.. 
Jag åker också iväg nu i mars med en vän till Luxemburg i ett par dagar och njuter. 
Just vad man behöver - nu när snart ”allvaret” med flytt, renoveringar mm står på planeringarna under resterande av året. 
Men det ska samtidigt bli väldigt kul .. 
Jag har ju snöat in på ett grått kök nu plötsligt MEN är inte riktigt hundra på OM det är ngt vi kanske tröttnar på 
och SKA köra ett vitt som jag inte hunnit avnjuta så länge av i vårt nuvarande hus.. 
Vitt är ju klassiskt och fint och med detaljer av rostfritt och ev betong/trä så .. 
hmmm.. 
 
 
La ut en sådan här bild på min InstaDirekt 
alt så detta i vitt men med silver handtag från luckans topp 
 
 
Ikea har dessa luckor och beslag 
Just nu printscreenar jag mkt och klickar i olika inrednings forum på vilka kök, golv ( även om vi är eniga med vita ask golv) toalett inredningar mm 
Ja man kan ju gå bananas i denna djungel 
Finns ju SÅ mkt fint! 
 
Ikväll blir det lite träning ( haft ett knä som bråkat med mej MEN hoppas det gett med sig efter nga dagars vila) 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej