God Fortsättning och Välkommen 2018 
 
Ännu ett år har passerat 
av underbara minnen med vänner, familj och släkt.
 
2017 var ett år då resor gjordes, ett jobbeslut togs efter 7,5 år MEN det var också året då jag tydligt och klart valde att ta avstånd från människor och platser som inte delade mina värderingar här i livet Och tydliggjorde det! 
Livet är för kort att lägga på saker o ting 
som tar negativ energi Och våga
säg NEJ till saker som är på bekostnad av din egen tid om det inte handlar om ett givande och tagande. 
 
2017 var även året då vi berikades med en ny familjemedlem 
Tiden har verkligen gått i ett nafs.. 
 
 
Mina 9 mest gillade bilder på Instagram 
 
⭐️
 
Igår firade vi in nya året på hemmaplan. 
Vi var först bortbjudna på en stor nyårsfest med vänner och barn..  MEN det var 
Ozzy:s första nyår och vi visste inte riktigt hur han skulle ta det - men det gick över förväntan och det glädjer oss. 
Han var t.om med ute vid tolvslaget och inspekterade 
raketerna! 
Den äldsta däremot sprang in igen i hallen och beskådade det därifrån. 
Vi bjöd även ner min morfar så han slapp sitta ensam över nyår och umgås med oss denna afton. 
 
 
 
En lugn och stillsam nyårsafton med god mat, dryck och
massa gotter och spel som hör till! 
Vid tolvslaget skålade vi in det nya året i Pommac och somnade nöjda över en kväll som denna. 
 
Så väl mött och låt 2018 bli ett bra år 
och nyårslöftena - det gav jag inga - 
utan jag hoppas bara på ett nytt år fyllt med kärlek, lycka o en bra hälsa <3 
 
 
Vi kickade igång årets första dag med 
tennis och en skogspromenad med hundarna och vänner
plus julen fick flyttas ur huset för denna gr. 
Imorgon vankas jobb för mig igen 
så ska lägga mej tidigt då jag har en öppning på agendan. 
 
God kväll ⭐️ 
 
 

1 kommentarer

Maya

02 Jan 2018 11:07

Hej vännen,
Precis som du har jag sållat i vänskapskrets och valt bort en del.
Jag har försökt göra saker frö att jag ska må bra och kommer att fortsätta så :) Inga nyårslöfte men jag har min Bucket list :)
Var rädd om dig!
P&K
Maya

Kommentera

Publiceras ej