[ Veberöd ] 
 
så tacksam över att vi fick samlingstid 11.15 igår än som vänninan vid 7.15 typ - GÄSP! 
( så hade vi ju det på lördagen iofs med dotterns tävl) 
 
 
Wow vilken fotboll de levererade - passningsspelet, lagandan och glädjen 
Gemenskapen på läktaren mellan matcherna. 
Det var verkligen kul att se. 
Tränarna hade lyckats forma lagen med väldigt snarlika spelstilar och det syntes - för jklar vad de spelade - och vilket spel sedan. 
Sonen var lagets målskytt och drämde in de riktigt snyggt 
efter ett fint passningsspel. 
BRAVO!!! 
( även om det inte räknas .. att räkna mål och vinster) 
För ALLA är vinnare oavsett <3 
 
 
 
Cupen avrundades med en prisutdelning 
då hallen släcktes ner, de tände discoljus och spelade musik, de fick pris för sin insats
och ALLA duktiga spelare fick göra vågen mot publiken ihop. 
 
MÅNDAG igen .. 
helgen går i ett svep minsann 
Hade hoppats på att vara kvitt min förkylning lite bättre 
så jag kunnat gå och träna ikväll 
MEN får ta det som det kommer .. 
bättre bli kvitt det först! 
Kvällsmöte också på agendan här 
 
idag kommer mäklaren och en homestyling över inför kommande fotografering och visning av vårt hus. 
Spännande .. 
dags att börja såla bort lite plotter 
Nu börjar det liksom bli på allvar - iiiihhhh- 
mitt fina hus .. 
MEN det kommer bli SÅ bra i slutändan 
det vet jag. 
Allt har sin tid och Lund kommer bli en superbra stad för oss att låta våra barn istället växa upp i -
deras aktiviteter finns ju kvar här och det tar oss ynka 10 min hit till vänner mm 
 
 

Kommentera

Publiceras ej