🍀🍀🍀
[Bäddar ner mig igen..] 
 
 
vaknade upp tidigt i morse med frossa, dunderförkylning och ont i halsen 
Var väl väntat iofs då man börjat på ett nytt ställe.. 
Så blir en hemmadag idag och im så jag kurerar mig med 
citron/ingefärste bla 
ska om apoteket och köpa coldzyme med tänkte jag då det är slut hemma.Bästa mot förkylning o ont i halsen.
Så bäddar ner mig igen, vilar och tar det lugnt.
 
Men har haft en förträffligt bra helg 
med fam och vänner. 
Sonen hade ju en fotbollskväll med laget och diverse aktiviteter så vi och ett par vänner vars son också spelar i laget passade på att gå ut och äta under tiden. 
 
 
 
En fantastisk halstrad rödingfilé med färskpotatis, pepparrot och skirat smör var en topnotch på menyn 
till kaffet blev det en len tobleronemousse. 
 
 
Vår gårdag hängde vi i idrottshallen här på hemmaplan och såg sonens innebandylag vinna sina 4 matcher 
och vilka skott han la in i mål.. 
Riktigt duktiga! 
Vi hade även bästa supportern på plats nämligen Mosters LillaV 
 
 
en riktig söndags boostad helg - syrran med fam stannade en stund, sonen hade med sig en vän hem och på kvällen kom en vännina över då hennes son var på simskola mittimot. 
 
 
 
Men idag vankas inte mga knop :( så trist.. 
På med raggsockor, långkofta och varma termoleggings 
och ett varmt duntäcke 
 

Kommentera

Publiceras ej