[ Lillördag ] 
 
Igår började jag jobba igen efter lite ledighet 
medans barnen ännu njuter av lata dagar med mannen. 
De har fått ett långt jullov - från den 20/12 till den 10/1 
Välbehövligt! 
 
 
 
Jag har dock tagit sem på fredag och ska hänga på sonens fotbollscup 
Både med kiosktjänst och sen heja på honom o laget. Så blir en fredag i fotbollens härliga anda.
 
Igårkväll Kom jag och den äldsta hunden ut på långtur med en vännina - över en timmes PW - skönt!! 
Gizmo har ökat lite i vikt även han i jul så dags att inta formen igen :) 
långturer och ny dietmat för den äldre herren. 
Medans den yngsta fortfarande får ta kortare turer för höfterna ( han ska höftröntgas vid 18 mån) 
 
 
I em ska jag iväg och fixa naglarna 
dags efter jul och nyår med lite nytt och fräscht. 
Blir nog ombre naturella denna Gr ( är en favorit - enkelt men snyggt) Är inte så mkt för det där pråliga med krusiduller och pärlor mm 
Känns för mkt för min smak! 
 
Men nu är det dags att kamma luggen, dricka upp kaffet och sedan fixa mig inför en kort dag på jobb 
Barnen ska iväg på Bounce med kompisar så de ska också upp om en stund. 
Ha en härlig lillördag - unna dej en xtra kopp kaffe ( Ja tack det ska jag ..) 
 

Kommentera

Publiceras ej